نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

وقتی که غیرِ دیوار هم‌صحبتی ندارم

نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

وقتی که غیرِ دیوار هم‌صحبتی ندارم

نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

من همانم که مرده بود فقط
اندکی سالخورده‌تر شده‌ام

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۵:۰۹ - ♕αяαмεsн♕ ...
    :)
  • ۵ اسفند ۹۷، ۲۲:۲۴ - ♕αяαмεsн♕ ...
    :)))
نویسندگان

فامیل گریزی

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ب.ظ

اگه فامیل گریزی بیماری باشه... بنده باید هرچه سریع تر بستری بشم!! :))

پ.ن: اسمش هرآنچه باشد یا دوست یارفیق/ جز وقت ارث با تو برادر نمی شود :| مهدی موسوی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۲
جهان‌پریش

بیماری

فامیل گریزی

نظرات  (۶)

۲۲ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۷ زهرا هستم
:)))) خیلیا پس دچارشن اما مخفی میکنن
پاسخ:
زیادن پس؟!!
امیدوار شدم...
۲۲ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۱ محمدرضا عاشوری
فامیل داریم تا فامیل
پاسخ:
آره ولی دست خودم نیس :))
عالی بود


به سایت ما هم سر بزنید و ما رو دنبال کنید::


http://ilovemusicnew.blog.ir
عالی بود


به سایت ما هم سر بزنید و ما رو دنبال کنید::


http://ilovemusicnew.blog.ir
پاسخ:
حله
آقا ب من قرص و دوا ندید من نمیخام خوب بشم...
پاسخ:
شما کلاً لذت می بری از این بیماری :D
:)
۰۵ بهمن ۹۵ ، ۰۲:۱۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
نه بابا بیماری نیست اگه بود که من سالهاست باید بستری میشدم
پاسخ:
بله... فامیل گریزی توصیه میشه حتی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی