نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

وقتی که غیرِ دیوار هم‌صحبتی ندارم

نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

وقتی که غیرِ دیوار هم‌صحبتی ندارم

نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

من همانم که مرده بود فقط
اندکی سالخورده‌تر شده‌ام

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۵:۰۹ - ♕αяαмεsн♕ ...
    :)
  • ۵ اسفند ۹۷، ۲۲:۲۴ - ♕αяαмεsн♕ ...
    :)))
نویسندگان

چه نمی دانستم!!

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ب.ظ

من چه میدانستم؟

من چه میدانستم که مروارید چشمانت 

پاهای سست عنصرم را

به عمق دریایی مرموز می کشاند

چه میدانستم آن سلام های جویده جویده

به دوستت دارم های بریده بریده خط می خورند...

چه میدانستم عاشقت می شوم؟

نمیدانستم... نمیدانستم و نمیدانم...

من از نمیدانم هم فرزند دارم:)

من هیچ وقت ساده عاشق شدن را باور نکرده ام

اما تو باور کن...


پ.ن: قالب وبلاگ عوض شد ولی دلیل نمیشه همون مزخرفاتو ننویسم... درسته الان زمستون نیس ولی به کسی ربطی نداره!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۴
جهان‌پریش

نظرات  (۱)

همیشه عالی بود دکتر 

پاسخ:
همیشه لطف داری و همیشه ممنونتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی