نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

وقتی که غیرِ دیوار هم‌صحبتی ندارم

نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

وقتی که غیرِ دیوار هم‌صحبتی ندارم

نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

من همانم که مرده بود فقط
اندکی سالخورده‌تر شده‌ام

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۵:۰۹ - ♕αяαмεsн♕ ...
    :)
  • ۵ اسفند ۹۷، ۲۲:۲۴ - ♕αяαмεsн♕ ...
    :)))
نویسندگان

بعد هفت ماه

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۷ ب.ظ
برگشتم بعد مدتها...
البته میدونم کسی اینجا منتظرم نبود! نه که چسناله ای کرده باشم نه... واقعیت همینه دیگه
هوس کردم که بیام بازم یه مدت چیزشعری بنویسم و برم گورم رو گم کنم شایدم نکنم. 
می نویسم که بعدا اگه خواستم اینجا رو مرور کنم عذاب بکشم از دست نوستالژی و زنده شدن خاطرات مرده. یه جورایی تمایل شدید به خودتجاوز کنی دارم. یعنی با کلماتی که یه روزی از دستم دررفتند و بر زبان جاری شدن تو یه زمان نامعلوم و گنگ دیگه ای پرده های روحم رو بدرم. 
در مورد حال الانم عرض کنم که حالم این روزا حال خوبی نیست به چندین دلیل که در آینده های نزدیک اشاره های دوری بدان خواهیم کرد :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۰
جهان‌پریش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی