نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

وقتی که غیرِ دیوار هم‌صحبتی ندارم

نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

وقتی که غیرِ دیوار هم‌صحبتی ندارم

نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

من همانم که مرده بود فقط
اندکی سالخورده‌تر شده‌ام

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۵:۰۹ - ♕αяαмεsн♕ ...
    :)
  • ۵ اسفند ۹۷، ۲۲:۲۴ - ♕αяαмεsн♕ ...
    :)))
نویسندگان

تردید

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۳۲ ب.ظ

+فک کنم عاشقت شدم!

_من نمیتونم عاشقت باشم

+پس باید برم. چون تو نمی خوای منو...

_نه. دق میکنم :|


گرفتار دنیای ممنوعه ها :((

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۵
جهان‌پریش

نظرات  (۳)

۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۴۵ قالب بلاگ رضا
:(
پاسخ:
:(
۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۵۴ پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
چه بد :(
پاسخ:
سخت :(
۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۵۲ فرید صیدانلو
هعی :(
بی بهانه دل به دریا بزن
پاسخ:
بی واهمه بی واهمه...
دل به دریای هرچه بادا باد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی