نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

وقتی که غیرِ دیوار هم‌صحبتی ندارم

نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

وقتی که غیرِ دیوار هم‌صحبتی ندارم

نامه‌‌هایی که پاره خواهم کرد

من همانم که مرده بود فقط
اندکی سالخورده‌تر شده‌ام

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۵:۰۹ - ♕αяαмεsн♕ ...
    :)
  • ۵ اسفند ۹۷، ۲۲:۲۴ - ♕αяαмεsн♕ ...
    :)))
نویسندگان

خودنفهمی

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۶ ق.ظ

یک مدتی خیلی درگیر بودم و حرص میخوردم که چرا کسی رو ندارم منو بفهمه واین مسئله شده بود دلیل افسردگی ها و غرزدن های من بر سر خودم... اما امروز متوجه شدم خودم هم خودم رو نفهمیدم و نمیفهمم... من فقط یه انتظار بی جا از محیط بودم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
جهان‌پریش

نظرات  (۲)

۰۴ تیر ۹۶ ، ۰۳:۲۷ فرید صیدانلو
چه ماراست بس؟
۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۰:۴۰ پـــــر ی
منم خودمو نمی فهم 
خیلیا اینجوری ان. نمی دونن چی میخوان :(
پاسخ:
متاسفانه :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی